saniz love

saniz love

دخترک عاشق

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 42
بازدید کل : 710
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1




اشنای غریب

من، توی ایت شهر شلوغ با یه دنیا اشنا غریبه ام

من،با صدای نغمه گنجشکک عاشق وتنها غریبه ام

من،من پرم ازنفرت و غم

من دلم خالیه از عشق هست واحساس

من با زیبایی اون گل سرخ غریبه ام

من با لالایی مادر تو شبا غریبه ام

من،من پرم از نفرت وغم

من پر از آتیش و نفرت من پراز بهانه ام

من میخوام مثل پرنده ها برم تا آسمون

من میخوام اوج بگیرم به زیر بال کهکشون

من میخوام عاشق دریاو همه گلا باشم

من میخوام پراز کلام عاشقونه ها باشم

کمکم کن....کمکم کن....



نظرات شما عزیزان:

Saman.TanhaTarinTanha
ساعت15:45---29 ارديبهشت 1391
سلام وب قشنگى دارين از مطالبتون معلومه كه شما هم عشقو تجربه كردين
اميدوارم كه موفق باشين
راستش من يه گروهى تشكيل دادم بنام "دلباختگان" لطفا بياين تو وبم و عقايدمو بخونين و اگه قبول داشتين و اگه دوست داشتين عضو بشين ، سپاسگزارم . سامان


یکی...
ساعت18:17---11 ارديبهشت 1391


پسردلشکسته و تنها
ساعت9:17---11 ارديبهشت 1391
س ساناز جون شعرهای قشنگی نوشتی خوشحال میشم بهم سربزنی نظرتو بگی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: sanaz تاريخ: دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to sanis2.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com